Planification thématique des cours en 10
І семестр
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Форма роботи вчителя
|
Зміст роботи учня
|
1.
|
|
Предмет і мета курсу. Загальна характеристика
розвитку літератури. Найбільш відомі представники французької літератури.
|
Лекція
|
Конспектування
|
2.
|
|
Героїчний епос. Пісня про Роланда.
|
Лекція
|
Блок питань
|
3.
|
|
Пісня про Роланда. Історична основа поеми. Зміст,
основні образи.
|
Лекція
|
Читання змісту
|
4.
|
|
Лицарська або куртуазна література ХІІ-ХІІІ
століття. Основні жанри лицарської літератури.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
5.
|
|
Трубадури. Куртуазний роман. Особливості його форми
та ідейного змісту.
|
Пред’явлення
характеристики
роману
|
Стислий запис
|
6.
|
|
Роман про Тристана та Ізольду. Сюжет роману.
|
Повідомлення
|
Конспектування
|
7.
|
|
Роман про Тристана та Ізольду. Основні персонажі.
|
Характеристика
персонажів
|
Складання портретів
героїв
|
Тематичне
оцінювання
|
||||
8.
|
|
Загальна характеристика епохи Відродження.
|
Лекція
|
Конспектування
|
9.
|
|
Життя і творчість Франсуа Раблє. Роман «Гаргантюа і
Пантагрюель»
|
Повідомлення
|
Складання біографії
|
10.
|
|
Значення творчості Ф.Раблє для розвитку французької
та світової сатиричної літератури.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
11.
|
|
Літературна група «Плеяда».
|
Лекція
|
Стислий запис
|
12.
|
|
Поети «Плеяди», їх роль у боротьбі за розвиток
французької поезії та французької мови.
|
Повідомлення
|
Конспектування
|
13.
|
|
Гуманістична лірика Ронсара. Життя і творчість.
|
Повідомлення
|
Складання біографії
|
14.
|
|
Зв'язок із традиціями античної літератури та поезією
італійського Відродження.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
15.
|
|
Класицизм як основний напрям у французькій
літературі XVII століття.
|
Коротка
характеристика
|
Конспектування
|
Тематичне
оцінювання
|
||||
16.
|
|
Контрольна робота
|
|
|
ІІ семестр
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Форма роботи вчителя
|
Зміст роботи учня
|
17.
|
|
П’єр Корнель. Життя і творчість.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
18.
|
|
Загальна характеристика трагедій 40-х років.
|
Лекція
|
Конспектування
|
19.
|
|
Значення творчості Корнеля для розвитку європейської
драматургії.
|
Бесіда
|
Блок питань
|
20.
|
|
Жан-Батіст Мольєр. Життя і творчість.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
21.
|
|
"Роль Мольєра в
драматургії класицизму.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
22.
|
|
Проблематика ранніх комедій Мольєра.
|
Лекція
|
Конспектування
|
23.
|
|
Створення театру «Комеді Франсез».
|
Пред’явлення тексту
|
Резюме
|
24.
|
|
Значення творчості Мольєра для розвитку європейської
драматургії.
|
Бесіда
|
Блок питань
|
Тематичне
оцінювання
|
||||
25.
|
|
Просвітництво та його історичне завдання. Основні
риси літератури Просвітництва.
|
Лекція
|
Конспектування
|
26.
|
|
Шарль Луї де Монтеск’є та його соціально-політична
сатира.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
27.
|
|
Вольтер та його життя і творчість.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
28.
|
|
Драматургія Вольтера, її зв'язок із традиціями
класицизму.
|
Лекція
|
Конспектування
|
29.
|
|
Дені Дідро - представник другого етапу французького
Просвітництва.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
30.
|
|
Соціально-політичні та філософські погляди Дідро.
Романи та повісті.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
31.
|
|
Жан-Жак Русо. Життя і творчість.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
32.
|
|
Роман Русо «Нова Елоїза» - зразок сентиментального
роману.
|
Бесіда
|
Читання критичної статті
|
33.
|
|
П’єр де Бомарше. Життя та творчість.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
34.
|
|
Трилогія про Фігаро. Зміст. Образ Фігаро.
|
Бесіда
|
Характеристика героя
|
Тематичне
оцінювання
|
||||
35.
|
|
Контрольна робота
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар