Planification thématique des cours en 11
І семестр
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Форма роботи вчителя
|
Зміст роботи учня
|
1.
|
|
Основні признака естетики романтизму.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
2.
|
|
Франсуа-Рене де Шатобріан. Творчість письменника.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
3.
|
|
Франсуа-Рене де Шатобріан. Повісті «Атала», «Рене».
|
Лекція
|
Конспектування
|
4.
|
|
Віктор Гюго. Життя та творчість. Рання лірика Гюго.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
5.
|
|
Історичний роман В. Гюго «Собор Паризької
Богоматері».
|
Лекція
|
Конспектування
|
6.
|
|
Жорж Санд. Життя та творчість.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
7.
|
|
Романи Ж. Санд 50-60 років. Значення літературної
діяльності.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
Тематичне
оцінювання
|
||||
8.
|
|
Стендаль. Життя та творчість. Проблема позитивного
героя у творчості автора.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
9.
|
|
Стендаль. Автор як майстер соціального та
психологічного роману.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
10.
|
|
Проспер Меріме. Життя та творчість. Рання
драматургія Меріме.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
11.
|
|
Меріме – майстер реалістичної новели.
|
Лекція
|
Конспектування
|
12.
|
|
Оноре де Бальзак. Життя та творчість. Історія
створення «Людської комедії».
|
Представлення
|
Складання біографії
|
13.
|
|
«Людська комедія» як найбільш реалістична історія
французького суспільства.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
14.
|
|
Гюстав Флобер. Життя та творчість. Романтичний
характер ранніх повістей.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
15.
|
|
Роман «Господиня Баварі».
|
Лекція
|
Стислий запис
|
Тематичне
оцінювання
|
||||
16.
|
|
Контрольна робота
|
|
|
ІІ семестр
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Форма роботи вчителя
|
Зміст роботи учня
|
17.
|
|
Загальна характеристика літератури XX століття.
|
Лекція
|
Конспектування
|
18.
|
|
Основні представники екзистеанізму. Театр абсурду.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
19.
|
|
Значення реалістичної повісті. Внесок французької
літератури у художню культуру.
|
Лекція
|
Конспектування
|
20.
|
|
Ромен Ролан. Життя та творчість. Драматургія Ролана.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
21.
|
|
Оцінка літературної та суспільно- політичої
діяльності Ролана.
|
Лекція
|
Конспектування
|
22.
|
|
Марсель Пруст. Життя та творча діяльність.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
23.
|
|
Роман «У пошуках утраченого часу».
|
Лекція
|
Стислий запис
|
24.
|
|
Анрі Барбюс. Життя та творчість.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
25.
|
|
Аналіз творів Анрі Барбюса.
|
Лекція
|
Конспектування
|
Тематичне
оцінювання
|
||||
26.
|
|
Андре Моруа. Романізовані біографії. Життя та
творчість.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
27.
|
|
Книги про Байрона, Бальзака, Тургенєва, Гюго.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
28.
|
|
Антуан де Сент-Екзюпері. Життя та творчість. Аналіз
творів.
|
Представлення
|
Складання біографії
|
29.
|
|
«Маленький принц» А. де Сент- Екзюпері.
|
Демонстрація фільму
|
Блок питань
|
30.
|
|
Моріс Дрюон. Соціальні трилогії.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
31.
|
|
Суспільно-політична діяльність М. Дрюона.
|
Лекція
|
Конспектування
|
32.
|
|
Альбер Камю. Положення філософії екзистеанізму.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
33.
|
|
Роман А. Камю «Чума».
|
Лекція
|
Конспектування
|
34.
|
|
Література 80-90 років XX століття. Огляд творів.
|
Лекція
|
Стислий запис
|
Тематичне
оцінювання
|
||||
35.
|
|
Контрольна робота
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар